Wednesday 9 February 2011

Time of our lives!

Yaaahrrrr!
Du har no gleda av aa lese om vaskekte piratar. Vi har nemleg vore paa 4-dagars segletur med den 110 aar gamle skuta Solway Lass! Det var meininga vi skulle vere 32 passasjerar, men pga Yasi-fjasi var vi kun 13 stk. Noko som gjorde at vi blei kjempegodt kjent med baade crew og passajerar, og fekk mange fordelar! Vi kunne dykke paa plassar vi elles ville vore for mange til, gaa fantastiske regnskogturar vi elles ikkje kunne gjort og hadde mykje meir tid og friheit. Thank you, Yasi!

Dagane begynte med herleg frukost av kokken Nickers, som og var vaar eigen private sangstjerne paa baaten. Ho lagde fantastisk mat til oss, og vi gjekk ikkje svoltne eit sekund. Vi var med og reiste segla i lag med resten av crewet (Captain Big Tim, Little Timmy, Nick og Ash), og fekk slenge oss i tau fraa baaten. Men ingen slo Little Tim i Tarzan-slenging - han slengte seg fraa hogste masta (Anders: "... og ingen andre fekk lov :-/ )

Elles sa sclekka vi i "the bownet" framme i baugen:

Snorkla med SKILPADDER og HAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (!!!) Det var sjukt.

Som kaptein Big Tim sa; "If you don't see a turtle here, you're a big fat looser!
Men vi er no vel ikkje losers! Det var heilt fantastisk aa snorkle i Great Barrier Reef med tusenvis av fisk og nydeleg korall!

(Foto: Nickers. Ho var bedre til aa lage mat enn aa sikte kamera)

Han som blunka paa bildet er den morsomaste fyren som finns! Han ser ut som ein pirat, vil vere ein viking, men er eigentleg eigar av ein frisorsalong. Vi holdt paa aa le oss i hel av den her fyren; han var skipets klovn!

 Baaten vaar! <3 Ser til og med kulare ut med segl.
 Julia paa tur bushwalk-tur til toppen "Cairn"
 Linn vannpirat!
 Delar av gjengen (dei som ikkje var late) gjekk ein 4-timars bush-walk i regnskogen med millionar av edderkoppar og bortimot ingen sti. Det var cool.
 Utsikt til Whitehaven Beach.
 GAHH!
 Ninjas at Whitehaven Beach.
 Alle dei fine folka :-)
 Aye, mate! Vi leika piratar siste kvelden ombord. Kaptein Tim spelte gitar... megakoseleg.
 Black Island, der vi saag skilpaddar!
 Bownet.
Vi har faatt i oss rikeleg med neringsrik mat, Annlaug!

No er vi i Airlie Beach og dansar paa bordet, og neste stopp er Townsville, der vi skal fly til Sydney. Snakkast der, lovely peeps!

Forresten... vi fekk ikkje bananer til frukost i gaar! Yasi tok dei. Dumme Yasi.

8 comments:

  1. Fy søren,,,, no har eg gått ifrå bekymra mor, , til misunneleg mor :-)) , og det føles mykje bedre. Piratliv ser ut for noke eg kunne ha trivest usedvanlig godt med,, som den kystdama eg egentlig er.. Og med tanke på kor hardt de har jobba for å få nok peng til denne turen,, er det jo fantastisk at det vart so vellukka.. Her heime kom det 10 cm snø i natt, og det snør fortsatt.. Men eg skal ikkje hive meg i hylekoret,, for alt er bra,, og frøet er blitt spire, med puls på 156 pr. min.. Då kan ein ikkje akkurat sutre over litt snø.. For dei som lurer,,,, Turid er gravid ,, gidd ikkje halde det hemmelig lenger... Sorry Turid.... eg er so kry <3 . Ellers så blir det bursdagsfeiring for Oskar på søndag,, og vi skal bake sjokoladekake-borg på lørdag.. Det blir jo ei utfordring for mormor,, men vi greidde no båten til Kaptein Sabeltann i fjord,, so... Ha det fortsatt kjempefint down there :-))) Tenker på doke... (masse) Stor bamseklem frå Juliamamma

    ReplyDelete
  2. Ååååå det der ser så helt fantastisk ut!! Spesielt å ligge i et bownet som en ekte seilmann, det er min store drøm.. Eg er LITE misunnelig, men glad for at dokke jallfall fekk reise ut på den turen så eg endelig fekk sett korleis det ville sett ut ;)
    Håpa dokke får det like fedt i Sydney, dokke må sjå om dokke finn "stampuben" vår Three Wise Monkeys!

    Klem frå Kristine som savna Aussiland :)

    ReplyDelete
  3. dokke skal få banan til frokost når det kjem heim!

    savna dokke kjempe masse! eg kunne ønske det var meg som var på segletur i australia.
    kos solveig

    ReplyDelete
  4. So kjekt å prate med Julia på morsdagen.. Takk for god telefon piraten min :-))), Og lykke til på villdyr-eittelleranna,,,,, hugser ikkje heilt kva du kalla det,, for eg var så øsen over å høyre stemma di.. Kjempeglad i deg.. Klem frå mamma

    ReplyDelete
  5. KAIZERS KJEM PÅ SOMMARFESTEEEEN OG VI E ALLE LYKKELIGE :D savna dåke, jentene mine!

    Ingrid

    ReplyDelete
  6. Kjekt aa hoyre fraa daakke, Solveig og Kristine! Vi fann Three Wise Monkeys, alright - knallbra pub! :) Gleda meg til aa faa banan naar vi kjem heim, Solveig :) kos&klems

    Hehehe, safari var ordet, mami! :):) Love you too, pirate-mum!

    Ingriiiiiid!! Vi veit! Fytti pipen, det blir kongje, mann! No er eg saa engasjert at Trude spor: "Skal du drepe det tastaturet,eller?" Vi saknar deg og, Ingrid-darling!

    ReplyDelete
  7. Risengrynsgrauten14 February 2011 at 23:02

    Fyttifåkken! Eg kjente meg igjen på mange av plassane!!! Eg blir so misunneleg at eg nesten må grine! Kos dokke :)

    ReplyDelete
  8. Om du så hadde drept tastaturet hadde det vore vert kvar ei krone! Eg daua, dåke må NIpugge på albumet før dei kjem, eg kan hjelpe dåke sia eg kan strofe for strofe ;-) Beste albumet dei har, ikkje ein sang som er dårlig. Philemon Arthur and the Dung er liksom på ok-nivået, det seie vel sitt!?!? OMG!!

    Btw, leve dåke? Tippa dåke leve safarilivet. Savna dåke!!

    Ingrida

    ReplyDelete