Thursday 17 March 2011

"Fly like a butterfly, sting like a bee!"

Fly like a butterfly...

Naar man skal hangglide...

... klor man seg litt nervost i hovet og kjenner paa sommarfuglane i magen...
 ... tar paa seg passande utstyr og hoyrer skrika fraa andre som hoppar ut i lufta...
... staar og betraktar den nydelege utsikta og tenker paa at det er 500 meter ned...

 ... gjer seg klar med piloten...
 ... og paa 1, 2, 3 tar man springfart ned rampen, og er plutseleg ein fugl som FLYYYR!
Wooohooo, det var jeskla kult! Foltes ut som aa vere ein fugl som segla over Rio. Vi saag Jesus-statuen, skyskraparar, stranda, Favela (den fattige delen av Rio), og helikoptera til president Obama, som er i byn! Det heile var over paa 10-15 minutt. What a feeling!

Sting like a bee...

Linn drakk ein cola etter hoppet, og kjente plutseleg eitt eller anna i kjeften... som stakk! Ho vart faktisk stukken i ganen av ei bie. Morsomt at Big Bang har ein sang som beskriver delar av dagen vaar saa godt!

Seinare paa ettermiddagen stakk Julia, Linn og Gus til Panema-beach for aa leite etter kjente volleyballspelarar. Yes, klarer ikkje aa halde oss unna! Og kva fant vi?
Iver Horrem og Oivind Hordvik! Noregs OL-haap i beach. Julia og Linn prata ei stund med Oivind, ein meget hyggeleg bergensar. Saa vi har faatt eit lite innblikk i livet til ein beach-proff!

Vi skal tilbake og sjaa dei trene i morgon, og kanskje mote nokre volleyball-venninner... Men no skal det spelast kort, snakkast! :-)

9 comments:

  1. Fy flate ko kjekt ditta såg ut, registrerer også at du Trude ser ryse intelligent ut på alle bilder, ha ha..Flaks at Linn då sannsynlegvis ikkje e allergisk for bier. De får halde ut videre, sikkert anstrengande å jakte på volleyballstjerner også.... No nærmar det seg at vi foreldre tek allmannamøte for å planlegge ein tilsvarande tur, så kan de sitte heime og lese blogg!! Ha da bra

    ReplyDelete
  2. Så mykje kjekt og spennande de får oppleve og sjå! Flott at vi får høyre nytt så ofte no. Morsomt å sjå deg med så mange "nye" ansiktsuttrykk, Trude. Og kjekt å høyre stemmene dykkar. Gjerne flere videosnuttar!
    Denne flyturen her hadde eg aldri tort meg ut på men at det var kjekt tvilar eg ikkje på. Og dei fossane var berre heilt utruleg vakre.... Kjekt at de stiftar nye bekjentskap heile tida. " dei er flinke å reise", er faren din sin kommentar, Brita. Sluttar meg til det.
    Her snør det tett, igjen. Eg ser no så vidt i toppen på klestativet og gledar meg til eg kan henge klevasken ut. Eg kan glede meg lenge!
    God tur vidare, kos dykk masse og pass godt på kvarandre. Og få i dykk næringsrik og nok mat!
    Klem frå Britamammaen

    ReplyDelete
  3. HANGGLIDING....... FY FLATE.... Eg har prøvd det,, og stupte som ein hauk.. Det gjekk jo fint med doke,, og eg skal ikkje vere negativ..... De har visst skikkelig baller av stål skjønner eg.. Ellers slutter eg meg til alt Linnmammaen og Britamammaen har skreve.. Stor klem

    ReplyDelete
  4. ÅH! <33 fantaastisk!

    IINGRID

    ReplyDelete
  5. forresten Trude, filmen vise at du berre e rød og fin! ME LIKE :)

    Ingrid

    ReplyDelete
  6. Jaja. Ny dvale?
    Gratulerer med overstått LinnPinnSukkerSpinn! Du er gammal. Men mest ung.

    ReplyDelete
  7. I know my Norwegian is pretty good now but I'm not advanced enough to read this! But loving the pics. Amazing guys. Debs xx

    ReplyDelete
  8. Hei Julia. Du er ikkje klok for fem øre som hiv deg utafor den klippa. Du veit jo ikkje kvar du landar. Du kunne jo like gjerne lande midt i traffikken i Rio og blitt overkjøyrd av 100 bilar!
    Ho der Zulu-spådama du har vore til, trur eg har lurt deg for ein del peng. Eg har nemleg vore på ultralyd og der såg vi ei flott lita jente. Hi hi. Det var so kosleleg ;) Alt var normalt og termin 31. august. Så spådama tok feil. Lurar på om vi skal kalle jenta for Juliett - som betyr lille Julia. Hadde ikkje det vore artig?
    Håpar du framleis har det bra. Ser fram til neste blogg ;) Suss og klem frå Turid

    ReplyDelete