Thursday 28 April 2011

Hei sveis!

Vi looovar at vi skal legge ut eit gøyalt blogginnlegg så fort vi får data igjen, okei? :) Har masse artige bilder å vise dåkke, men dei får vi ikkje lagt ut med berre iPod og wifi. Så snart vi får data igjen blir det updates, altso. Elles har vi da fint og fjongt her i Santa Teresa, Costa Rica, og spreller i bølgene, speler volleyball og biljard og anlegger ein lækker rosafarge. Men no er det pylse, brød og egg, så me tytast godt folk! Kjempestas med kommentarar forresten... Hint hint hint :) :) :))))))))))))

6 comments:

  1. "så fort vi får data igjen" du liksom! Det e vel berre å lette på liket og tutle seg avgårde. pcar finn dykk overalt! opp og hopp!
    Her skin sola og snøen smeltar i meget hurtigt tempo. det e so godt likt at dokke ve NETT ikkje tru det. Hedda går ein del aleine, men ho likar det ikkje. Så ho sette seg ned når ho kjem på at ho går aleine. Ho går derimot dritfort viss ho har eit eple i kvar hand. Eg veit ikkje. Kuul er ho! Tirsdag skal vi feire ettårsdag. Men kvar er tante Tequila??!?!?!?!

    ReplyDelete
  2. No har eg lest heile bloggen, og eg berre sitte å leeer! Dåke e fantastiske! Herregud kor misunnelig eg e! Kos dåke masse!:)

    ReplyDelete
  3. Så bra at dere koser dere :) Her skinner solen, og det er unormalt varmt ute til å være så tidlig på året. Men det liker vi! Gleder meg til å lese neste innlegg, å se flere bilder :)

    ReplyDelete
  4. VI HAR SOMMAR VI ÒG! Get taned for me, babies <3

    BERRE ein månad igjen, eg er i himmelen. Ikkje det at eg ikkje klarar meg utan dåke..

    Forresten, blir fornærma kvargang eg må taste inn handicap-kode.

    Eg skal vere SJÅFØR til ein russebil i måra, natt til 1. mai <33 MEMORIES

    INGRID

    ReplyDelete
  5. Flinke Hedda! Tante Tequila er ein plass paa Costa Rica og gjere sikkert noko viktig. Serlig. Men ja, det er jo litt tabbe at eg ikkje er der paa dagen hennar. Jaja, faar vere TIDENES tante paa alle dei andre bursdagane hennar, og saann generelt.

    ReplyDelete
  6. Ja ja, den som venter på noko godt venter ikkje forgjeves, sa brura............
    Men det var vel ikkje PC-tilgang ho tenkte på..
    Kos dokke videre mens de leiter etter data!!

    ReplyDelete